Skip to main content

Semmi és minden

Emlékeztek az Ízek, imák, szerelmek című filmben arra a részre, amikor Julia Roberts meditál és eljut odáig, hogy az sem „zavarja” ha egy légy rászáll az arcára és ott zümmög irtó idegesítően. Akkor, ott úgy éreztem, hogy egyszer én is szeretnék ennyire kikapcsolni (meditációs guruk most ne olvassátok tovább), ennyire

kizárni a külvilágot az életemből és „egyszerűen” csak a semmire gondolni.

Tök sokszor elképzeltem egyébként ezt a semmit. Hogy milyen színű, illatú, esetleg még teste is van, de igazából mindig belebuktam. Aztán megkérdeztem a meditáló barátnőimet, hogy ők mit csinálnak olyankor, amikor arra a bizonyos „semmire és mindenre” gondolnak. Összefoglalva a következő tanácsokat adták:

- Próbálj meg mindig ugyanabban az időben meditálni. Lehet ez a korán reggel vagy éppen a késő este ugyanúgy. Ezt te döntöd el.
- Kezdd nagy belégzésekkel, és ha belefér, nyújtózz ki! Ez később nagyon fontos „menekülőút” lehet.
- Próbálj egy dologra koncentrálni! Ha nem megy, egyáltalán ne aggódj, ilyenkor térj vissza a ki- és belégzésre és akkor könnyebben visszatérsz egy nyugalmi állapotba.
- Változtass helyzetet, tehát nem kell mindent „kőbe vésni”. Ha ülve kezdted a földön, de neked könnyebb egy széken vagy egy párnán ülni, akkor ülj át, vagy állj fel!
- Ha hallod, hogy valaki matat a lakásban, akkor menj egy olyan helyiségbe, ahol biztosan nyugi van. Erről a legjobb már előző nap beszélni a családdal vagy a pároddal, akivel élsz, hogy neked ez fontos és találjatok egy olyan időszakot, amikor téged sem zavarnak, de te sem zavarod őket a napi életükben.

Ha elsőre nem megy, de szeretnéd folytatni, ne add fel! Kérdezősködj a barátnőid körében, hátha találsz valakit, aki segít, aki tippeket ad ahhoz, hogy megvalósítsd a „semmi és minden” állapotát.

Csatlakozz!

A programhoz

20 perc. Ennyi elég arra, hogy megőrizd az egészségedet, ráadásul a testi-lelki harmóniához vezető úton mi is a segítségedre leszünk! Iratkozz fel a heti hírlevelünkre, hogy az elsők között olvashasd legfrissebb 20 perces tippjeinket, amelyekkel a fittség és a jókedv észrevétlenül a mindennapok részévé válik.

A Facebook-csoporthoz

Legyél része egy tevékeny, egymást tanácsokkal támogató közösségnek!

Az Instagram-kihívásokhoz

A kihívások megerősítenek. Kövesd Instagram-oldalunkat, és nemcsak exkluzív tartalmakról értesülsz majd, de különleges Instagram-kihívásokról is!